administrator

Ordine de zi pentru şedinţa ordinară a Consiliului local al municipiului Zalău din data de 28 iunie 2024, orele 09:00

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „PLAN URBANISTIC ZONAL ÎN VEDEREA MODIFICĂRII INDICILOR URBANISTICI”, pentru imobilul situat în Zalău, strada Szikszai Lajos, nr. 2, beneficiar Șandor Bogdan Vlad.

     Documentatie

2.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local al Municipiului Zalău aprobat pentru anul 2024 și a bugetului activităților finanțate integral sau parțial din venituri proprii, modificarea listei de investiții aprobată pentru anul 2024 și actualizarea programului de activitate ale SC Citadin Zalău SRL pentru anul 2024 

3.Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de acțiune pentru anul 2024 privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul Consiliului Local al Municipiului Zalău.

4.Proiect de hotărâre privind înregistrarea în evidențele patrimoniale ale Municipiului Zalău – domeniul public și privat a bunurilor recepționate în baza Proceselor-verbale de recepție și transmiterea acestora în concesiunea S.C. Citadin Zalău S.R.L. și în evidența financiar-contabilă, gestiunea și administrarea Serviciului de Administrare a Domeniului Public al Municipiului Zalău.

5.Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării locuinței construită din fondurile Agenției Naționale pentru Locuințe, situată în municipiul Zalău, str. Viitorului, nr. 21, bl. DM17, ap. 6, în favoarea titularului contractului de închiriere.

6.Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării Devizului general, pentru obiectivul de investiții “Modernizare DJ 191C: Tudor Vladimirescu, Porolissum, Bujorilor, Moigradului şi Cetăţii“.

7.Proiect de hotărâre privind aprobarea depunerii de către Municipiul Zalău a cererii de finanțare “Modernizare DJ 191C: Tudor Vladimirescu, Porolissum, Bujorilor, Moigradului şi Cetăţii“ și a bugetului aferent.

8.Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru Direcția de Asistență Socială Zalău ca urmare a punerii în aplicare a măsurilor dispuse prin Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung.

     anexa 1;     anexa 2;     anexa 3

9.Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii și al Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Zalău ca urmare a reorganizării și punerii în aplicare a măsurilor dispuse prin Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung.

10.Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru Poliția Locală Zalău ca urmare a punerii în aplicare a măsurilor dispuse prin Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung, cu modificările și completările ulterioare.

 11.Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei, Statului de funcţii și Regulamentului de organizare și funcționare al clubului sportiv ”Sport Club Municipal Zalău”, organizat ca instituție publică în subordinea Consiliului Local al Municipiului Zalău.

12.Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice aferentă lucrării ”Reparații capitale strada Lazuri”din Municipiul Zalău.

13.Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei, a Statului de funcţii și a Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului de Administrare a Domeniului Public Zalău ca urmare a punerii în aplicare a măsurilor dispuse prin Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung.

14.Proiect de hotărâre privind  încetarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare nr.60247/01.08.2022,  a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public nr. 45455 din 01.07.2021, a Contractului de delegare a gestiunii serviciului de colectare, canalizare  si evacuare a apelor pluviale nr. 67363/30.08.2022 , asigurarea continuității serviciilor prestate in baza celor 3 contracte de catre operatorul SC Citadin Zalău SRL, precum si aprobarea elaborării studiului de oportunitate in vederea stabilirii modalității de gestiune a serviciilor sus-menționate. 

15..Proiect de hotărâre privind  aprobarea Organigramei, Statului de funcţii și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Zalău ca urmare a punerii în aplicare a măsurilor dispuse prin Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung.

     anexa 1;     anexa 2;     anexa 3

16.Proiect de hotărâre privind aprobarea contribuției proprii a Municipiului Zalău la proiectul ”Modernizare Bulevard Mihai Viteazul din Municipiul Zalău” finanțat în cadrul Programului Național de Investiții ”Anghel Saligny”.

Diverse

Close Search Window