administrator

Centrul de Relații cu PubliculPublic relations center

"Cetățeanul nu este cineva care ne întrerupe munca; el este scopul muncii noastre..."

Înscrierile în audiența se fac la Centrul de Relații cu Publicul, Piața Iuliu Maniu nr. 3

Telefon: 0260/610550
interior 150, 154, 295, 296

Fax: 0260/661869
Nr. gratuit: 0800 800 779

Programul cu publicul:
luni: 7.30 - 16.30
marți: 7.30 - 18.30
miercuri  7.30 - 16.30
joi:  7.30 - 16.30
vineri: 7.30 - 16.30

Deschis în ianuarie 2001, Centrul de Relații cu Publicul a apărut ca un răspuns firesc la necesitatea de a crea un alt cadru pentru relația funcționar public - cetățean, un cadru mai apropiat stadiului de dezvoltare al societății românești de astăzi.

Funcționând ca un compartiment în cadrul Primăriei Zalău, Centrul este creat pentru a fi în exclusivitate în slujba cetățeanului, pentru a rezolva în mod prompt, cu profesionalism, problemele acestuia.

Obiective și activități :

  • asigurarea calității și competenței specializate a serviciilor către cetățeni;
  • sporirea coeficientului de transparență în comunicarea și fluidizarea circuitului informațional;
  • operativitate sporită, economie de timp și eforturi pentru cetățeanul solicitant;
  • concentrarea relațiilor cu publicul într-un singur compartiment în degajarea serviciilor specializate în vederea instrumentarii mai operative a solicitărilor;
  • cresterea capabilității Primăriei de a reacționa și funcționa ca un sistem integrat si coerent de servicii către cetățeni;
  • sondarea, testarea și cunoasterea - direct la sursă - a pulsului comunitar și al vieții publice prin receptarea prompta a mesajului și a opiniei corective ale cetățenilor;
  • preluarea documentelor prevăzute de lege, necesare solicitărilor cetățenilor;
  • evidența și coordonarea circulației documentelor între diferitele compartimente ale Primăriei;
  • evidența și coordonarea circulației corespondenței externe;
  • înscrierea în audiențe la membrii din executivul Primăriei.
Close Search Window