System Administrator

Program cu publicul la Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Zalău, cu ocazia alegerilor din data de 1 Decembrie 2024

Pentru exercitarea dreptului de vot, cetățenii români, cu domiciliul în România, care au împlinit vârsta de 18 ani, trebuie să fie în posesia unui act de identitate (carte de identitate, carte de identitate provizorie sau buletin de identitate) aflat în termen de valabilitate.

Pentru a veni în sprijinul cetățenilor care nu se află în posesia unui act de identitate valabil și doresc să-și exprime intenția de vot la Alegerile Parlamentare, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Zalău va asigura programul de lucru cu publicul în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie, după cum urmează:

-sâmbătă 30.11.2024, în intervalul orar 8.00-15.00 - depunerea cererilor și eliberarea actelor de identitate;

-duminică, 1.12.2024, în intervalul orar 8.00-21.00 - eliberarea actelor de identitate;

Pentru cererile depuse până în data de 30.11.2024, inclusiv, actele de identitate se vor ridica pe data de 01.12.2024.

În zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie, activitățile de relații cu publicul se vor desfășura în cladirea Primăriei Municipiului Zalău, la sediul vechi al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, deoarece în locația actuală de relații cu publicul funcționează o secție de votare.

Close Search Window