Program cu publicul la Direcția Publică Comunitară de Evidență a Persoanelor Zalău, cu ocazia alegerilor din data de 9 iunie 2024
Pentru exercitarea dreptului de vot, cetățenii români, cu domiciliul în România, care au împlinit vârsta de 18 ani, trebuie să fie în posesia unui act de identitate (carte de identitate, carte de identitate provizorie sau buletin de identitate) aflat în termen de valabilitate.
Pentru a veni în sprijinul cetățenilor care nu se află în posesia unui act de identitate valabil și doresc să-și exprime intenția de vot la Alegerile Locale și Europarlamentare din data de 09.06.2024, Direcția Publică Comunitară de Evidenţă a Persoanelor Zalău va asigura programul de lucru cu publicul, în zilele de 08.06 și 09.06.2024, după cum urmează:
- sâmbătă, 08.06.2024 orele 08.00-15.00 - eliberarea actelor de identitate;
- duminică, 09.06.2024, orele 08.00-21.00 -eliberarea actelor de identitate;
Pentru cererile depuse până în data de 07.06.2024 inclusiv, actele de identitate se vor ridica în data de 09.06.2024.
În zilele de 8 și 9 iunie, activitățile de relații cu publicul se vor desfășura în cladirea Primăriei Municipiului Zalău, la sediul vechi al Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor, deoarece în locația actuală de relații cu publicul funcționează o secție de votare.