Program cu publicul la Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Zalău, cu ocazia alegerilor din data de 23 și 24.11.2024
Pentru exercitarea dreptului de vot, cetățenii români, cu domiciliul în România, care au împlinit vârsta de 18 ani, trebuie să fie în posesia unui act de identitate (carte de identitate, carte de identitate provizorie sau buletin de identitate) aflat în termen de valabilitate.
Pentru a veni în sprijinul cetățenilor care nu se află în posesia unui act de identitate valabil și doresc să-și exprime intenția de vot la Alegerea Preşedintelui României, Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Zalău va asigura programul de lucru cu publicul, în zilele de 23.11 și 24.11.2024, după cum urmează:
- sâmbătă, 23.11.2024, orele 08.00-15.00 - depunerea cererilor și eliberarea actelor de identitate;
- duminică, 24.11.2024, orele 08.00-21.00 - eliberarea actelor de dentitate;
Pentru cererile depuse până în data de 23.11.2024, inclusiv, actele de identitate se vor ridica pe data de 24.11.2024.
În zilele de 23 și 24 noiembrie, activitățile de relații cu publicul se vor desfășura în cladirea Primăriei Municipiului Zalău, la sediul vechi al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, deoarece în locația actuală de relații cu publicul va funcționa o secție de votare.