Centrul de Relații cu Publicul
"Cetățeanul nu este cineva care ne întrerupe munca; el este scopul muncii noastre..."
Înscrierile în audiența se fac la Centrul de Relații cu Publicul, Piața Iuliu Maniu nr. 3
Telefon: 0260/610550
interior 150, 154, 295, 296
Fax: 0260/661869
Nr. gratuit: 0800 800 779
Programul cu publicul:
luni: 8:00 - 17:00
marți: 8:00 - 16:00
miercuri 8:00 - 16:00
joi: 8:00 - 16:00
vineri: 8:00 - 13:30
Deschis în ianuarie 2001, Centrul de Relații cu Publicul a apărut ca un răspuns firesc la necesitatea de a crea un alt cadru pentru relația funcționar public - cetățean, un cadru mai apropiat stadiului de dezvoltare al societății românești de astăzi.
Funcționând ca un compartiment în cadrul Primăriei Zalău, Centrul este creat pentru a fi în exclusivitate în slujba cetățeanului, pentru a rezolva în mod prompt, cu profesionalism, problemele acestuia.
Obiective și activități :
- asigurarea calității și competenței specializate a serviciilor către cetățeni;
- sporirea coeficientului de transparență în comunicarea și fluidizarea circuitului informațional;
- operativitate sporită, economie de timp și eforturi pentru cetățeanul solicitant;
- concentrarea relațiilor cu publicul într-un singur compartiment în degajarea serviciilor specializate în vederea instrumentarii mai operative a solicitărilor;
- cresterea capabilității Primăriei de a reacționa și funcționa ca un sistem integrat si coerent de servicii către cetățeni;
- sondarea, testarea și cunoasterea - direct la sursă - a pulsului comunitar și al vieții publice prin receptarea prompta a mesajului și a opiniei corective ale cetățenilor;
- preluarea documentelor prevăzute de lege, necesare solicitărilor cetățenilor;
- evidența și coordonarea circulației documentelor între diferitele compartimente ale Primăriei;
- evidența și coordonarea circulației corespondenței externe;
- înscrierea în audiențe la membrii din executivul Primăriei.